Obserwatorzy

czwartek, 10 maja 2018

Papiery

Kochani pytacie mnie w e-mailach i poprzez Fb jakich papierów używam do wykonywania swoich prac, już śpieszę z odpowiedzią. Moje prace powstają z papierów wizytówkowych ( ozdobnych) jak kto woli z szerokiej oferty firmy Argo( Galeria Papieru), biały papier krateczka to z kolei jednen z wielu papierów wizytówkowych firmy Jowisz, ale używam tylko dwóch z tej firmy właśnie krateczka biały i krateczka krem. Firma Argo co jakiś czas wypuszcza nowości i tym samym myślę, że zaspokaja gusta wielu scraperek. Pełan oferta papierów firmy Argo dostępna jest u mnie w sklepie, można je kupować na sztuki lub całe paczki.Oczywiście poza papierami wizytówkowymi używam również papierów scrapowych jest ich w tej chwili bardzo duża ilość ,co jakiś czas powstają nowe firmy produjkujące papiery i elementy ozdobne do prac rękodzielniczych. Ja osobiście zakochałam się w papierach od Craft&You Design, ale często też używam UHK Gallery, Lemoncraft, ostatnio odkryłam papiery Craft&Clock i Laserowe Love, te ostatnie niebawem zagoszczą na naszych magicznych półkach. Oczywiście papier to nie wszystko bo można mieć najpiękniejszy na świecie, i nic z niego nie wyjdzie,potrzebna jest również wyobrażnia, poczucie estetyki, tak aby wszystkie połączone ze sobą elementy dały efekt wow.
Życzę Wam miłego  i twórczego dnia, dziękując jednocześnie za to że zaglądacie do mnie o czy świadczy przekroczone sto tysięcy wejść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz