Obserwatorzy

wtorek, 24 października 2017

Test

Dzisiaj miałam przyjemność przetestować nowe papiery ozdobne od Galerii Papieru( Argo), Karton Nature Ciemnobeżowy oraz Karton Nature Jasnobeżowy , test wypadł bardzo pomyślnie, po pierwsze papiery nie łamią się przy zaginaniu, co jest bardzo istotne jeśli chcemy używać ich jako baz do kartek, zaproszeń itp. Można je swobodnie rwać, zawijać, tłoczyć, wycinanć z nich różne elementy.Są to papiery kraftowe ale ja bym powiedziała że w wersji de luxe, mają bardzo fajną powłokę, taką troszkę śliską, przez co są milsze w dotyku, ja napis drukowałam na drukarce laserowej, oczywiście jakość wydruku będzie zależała od urządzenia drukującego jakie posiadamy i aby być w pełni zadowolonym z wydruku trzeba papier przetestować na swojej drukarce. Ja myślę, że spokojnie sprawdzi się zarówno w drukarkach atramentowych jaki i laserowych ale pamiętajcie o wyborze odpowiedniego rodzaju papieru, każda drukarka takie opcje ma.Przygotowałam dwie wersje kartek świątecznych biznesowych i jedną bardziej strojną. Wycinanki to oczywiście Anemonki. Papiery jak również świąteczne Anemonki do nabycia w naszym Magicznym Sklepie w Bielawie.








2 komentarze: