Obserwatorzy

piątek, 4 stycznia 2019

Prace komunijne

Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku, życzę Państwu samych pogodnych i zdrowych dni. Ponieważ coraz więcej osób pyta o zaproszenia i pamiątki komunijne informuję, że jak najbardziej już zaczynam produkcję, mam kilka mniejszych zleceń więc na razie nie ma tłoku, wzory zaproszeń możecie Państwo obejrzeć tutaj na blogu w zakładce zaproszenia komunijne 2018, za chwileczkę pojawią się wzory na 2019r. Ci z Państwa. którzy są z okolic mogą również obejrzeć wzory na żywo w sklepie- Bielawa ul. Piastowska 12. Jestem do Państwa dyspozycji od wtorku do piątku, celowo pominęłam poniedziałek, ponieważ obowiązki radnej powodują ,iż w poniedziałki nie ma mnie w sklepie. Pozostałe dni jestem do dyspozycji od 9 do 17, ewentualnie zawsze można do mnie zadzwonić.
A tak prezentują się wybrane prace komunijne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz