Obserwatorzy

piątek, 22 kwietnia 2016

Kwiaty w pudełku

Pomysł aby umieścić kwiaty w pudełku nie jest mój, ktoś już to wcześniej wymyślił, jednakże spotkałam się  jak do tej pory z żywą dekoracją tego typu, najczęściej używane są róże, niestety żywe kwiaty choć piękne nie stoją długo. Jak więc cieszyć się dłużej taką dekoracją, użyć sztucznych kwiatów, które są coraz to piękniejsze i czasami trudno je odróżnić od żywych. Tutaj wykorzystałam pełniki prawda że piękne, pudełko też kupiłam ze względu na brak czasu aby wykonać samemu od podstaw, ale na pewno kolejne tego typu prace będę w pudełkach mojego autorstwa.
Upominek ten można podarować na imieniny, urodziny, różnego rodzaju jubileusze, może być ozdobą na stół weselny. Mam już kilka pomysłów na wykorzystanie tej dekoracji ale to wkrótce.
A co jak nam się znudzi- ja oczywiście rozłożę na części pierwsze i wykorzystam do innych dekoracji.






4 komentarze:

  1. Oryginalnie . Nie dość że scraperka to jeszcze florystka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie ciągnęło w stronę florystyki, uwielbiam bawić się kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dobrane kolory, jako prezent rewelacja! samo patrzenie na te ukwiecone pudełko wywołuje uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń