Obserwatorzy

środa, 21 marca 2018

Spotkanie konsultantek ślubnych

Wczoraj od godziny 14 do godziny 17 miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu konsultantek ślubnych, które zostało zorganizowane przez Hotel Dębowy w Bielawie. Niestety ja miałam bardzo mało czasu na przygotowane swoich projektów, tylko 2 dni ,a biorąc pod uwagę że mam inne zobowiązania, to te dwa dni to naprawdę bardzo mało. Ale w rezultacie wszystko co zaplanowałam udało się zrobić na czas. Szkoda że panie spóźniły się prawie 40 minut na nasze spotkanie. Czy z tych rozmów coś będzie nie wiem trudno przewidzieć, wszystko się wszystkim podobało. My wystawcy przygotowaliśmy się najlepiej jak potrafiliśmy-zobaczcie sami.



















2 komentarze:

  1. Twoje stoisko wyglada imponujaco :) pomyślnych wiatrów Dagmarko :) trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń