Obserwatorzy

czwartek, 1 lutego 2018

Refleksja

... do napisania tego postu przyczyniły się wydarzenia ostatnich 2 dni, z racji tego, że zbliża się sezon komunijny i coraz więcej osób szuka zaproszeń, pamiątek, dekoracji, zaglądają w tym celu również do mnie, zawsze pytam skąd klienci wiedzą o mnie, czy to poczta pantoflowa, czy internet, jest to dla mnie ważna informacja, bo wiem  w jaki rodzaj reklamy powinnam inwestować. I tak są klienci, którzy dowiedzieli się od znajomych, są tacy którzy widzieli moje prace u kogoś, jest też spora grupa, która szperała w internecie, jest tez grupa osób których dzieci uczęszczają do mnie na zajęcia i stąd znają moje prace. Cieszę się ogromnie że klienci mnie znajdują, pytają o mnie i moje prace, ale za razem smuci kiedy kolejna osoba wchodząc do sklepu i pytając o zaproszenie, kartkę, oczywiście wszystko ma być wyjątkowe, jedyne, przygotowane dla nich ... mówi, chyba się pani w głowie poprzewracało 8 zł za zaproszenie, 35 zł za kartkę. No cóż widocznie ten produkt nie jest dla tej grupy osób. Ja idąc na zakupy do odzieżowego i widząc sukienkę za 400 zł nie mówię sprzedawczyni , że jej się w głowie poprzewracało, bo ma takie ceny na sukienki, porostu jej nie kupuję i wychodzę bez komentarza.
Oczywiście takie sytuacje nie spowodują, że przestanę robić to co robię, ponieważ to moja pasja, a jednocześnie praca, ale może ktoś kto chociaż raz się tak zachował przeczyta ten post i nie będzie komentował w ten sposób nie tylko mojej pracy ale także innych rękodzielników.

A dzisiaj mimo źle rozpoczętego dnia zaproszenia ślubne przygotowane do akceptacji klientki, miało być skromnie i elegancko.




4 komentarze:

  1. Bardzo elegancko :)Mam nadzieję , ze się spodobają:)
    A swoją drogą mi kiedyś ktoś powiedział, że przecież w biedronce kartki świąteczne są po 2 zł.Nieźle się tego uśmiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry! Dostałam zamówienie na kartkę urodzinową w bieli i srebrze, a że nic mi do głowy nie przychodziło, pomyślałam o Twoich pracach i przyszłam szukać natchnienia na Twoim blogu. I ... wsiąkłam. Przejrzałam chyba z dwieście postów. Znam Twoje prace, bo często do Ciebie zaglądam, ale z wielką przyjemnością oglądam je kolejny raz i pewnie jeszcze nie raz to zrobię. Zachwycają mnie nieodmiennie - szykowne, eleganckie, pięknie skomponowane, tak różnorodne, a jednak widać, że Twoje. Przepiękne! I zgadzam się z Tobą, co do komentarzy klientów. Są bardzo przykre. bo kto z nich potrafiłby zrobić taką kartkę czy zaproszenie? A jakie ceny mają kartki w Empiku? Wystarczy jeden - dwa naklejone elementy "3D" i już 10-12 zł, przecież to masowa, sztampowa, często nieciekawa produkcja! Takie zachowanie świadczy jedynie o klasie człowieka, a właściwie - braku tej klasy.
    Dziękuję za inspirację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie, niestety nie zadowolimy każdego, ja nadal będę robiła swoje bo to kocham.Cieszę się że moje prace są dla Ciebie inspiracją. Pozdrawiam Daga

      Usuń