Obserwatorzy

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Jarmark Świąteczny

wielkim krokami zbliża się 10 grudnia, a wtedy będę brała udział w Jarmarku Świątecznym organizowanych przez Hotel Dębowy w Bielawie, już dzisiaj chciałam Was serdecznie zaprosić na to wydarzenie, w magicznej atmosferze świąt, przy dżwiękach kolęd będzie można spędzic miło niedzielę, przy okazji degustując różne pyszności przygotowane przez wystawców. Z tego co wiem to będe pyszne wyroby wędliniarskie od pana Gawryckiego, sery, miody oraz piwo z naszego regionalnego browaru.
A to mój świateczny stolik, oprócz prac typowo świątecznych, przygotowałam rónież prace o temetyce ślubnej i z okazji Chrztu Świętego.






4 komentarze:

  1. Niesamowity zbiór:) Prezentuję się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za jarmark trzymam kciuki , na pewno będzie magicznie a z Twoimi pracami bajkowo :) Szkoda, że tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero po zdjęciach z jarmarku dopatrzyłam się , że masz tam cudowne kartki domki. Aż mnie pale świerzbią żeby coś podobnego zrobić.

    OdpowiedzUsuń