Obserwatorzy

wtorek, 16 stycznia 2018

"Krafty"

Tak roboczo nazywam papiery z Galerii Papieru(Argo),część z nich już Wam pokazywałam przy okazji prac bożonarodzeniowych, w tej chwili mamy już 3 fantastyczne kolory naturalne- jasnobeżowy, beżowy i ciemnobeżowy, oraz czerwień, zieleń i ciemny brąz. Ciemnobeżowy to nowość, która jest na rynku od jesieni ubiegłego roku, postanowiłam dzisiaj wziąc na warsztatch wszystkie i zobaczcie co z nich powstało. Papiery te są fantastyczne, można je wykorzystać do wszelkich prac kreatywnych. Łatwo się dają formować, wycinać, zaginać, tuszować. Są idealne do zaproszeń  oraz kartek okolicznościowych w stylu rustykalny.






3 komentarze:

  1. Papiery fantastyczne :) Ja wymiekam przy Tych Twoich gitarach, muszę w końcu się za nią zabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie bo fajna zabawa, dzisiaj zauważyłam że Twoje e-maile wpadją mi do spamu, muszę to zweryfikować. Buziaki

      Usuń