Obserwatorzy

czwartek, 18 stycznia 2018

Jeszcze o papierach

dzisiaj chciałam Wam pokazać prace wykonane z papierów perłowych oczywiście pochodzących z Galerii Papieru(Argo) fajnie że firma cały czas rozszerza gamę kolorystyczną tych papierów.
Iceland kremowy pewnie znacie, ja często wykonuję z niego swoje prace ale nowością jest jego gramatura, do tej pory dostępny był w gramaturze 220, poniższe prace wykonane są z takiego o gramaturze 250. Jest dużo sztywniejszy ale nie łamie się przy zaginaniu, można spokojnie z niego wycinać różne elementy, jedyny minus ale to właściwie nie minus papieru a mojej drukarki laserowej ,niestety nie drukuje na nim jest za gruby. Ale i tak zagości na stałe w moich pracach.


Tutaj połączyłam papier perłowy ze zwykłym papierem kremowym, choć on wcale taki zwykły nie jest ma fantastyczną fakturę-Sukno, jego gramatura to 180, idealny do wydruków oraz robienia kwiatów.



Połączenie perły z Kraftem.



Ten papier na pierwszy rzut oka nadaje się tylko do prac świątecznych, ponieważ cały pokryty jest gwiazdkami, ale jak widzicie wyszła z niego całkiem fajna kartka Walentynkowa.


Ostatni papier to papier o nazwie Millenium Szafirowy, spokojnie można go wykorzystać do prac związanych z Chrztem Świętym, idealny do zaproszeń ślubnych ale nie tylko.






 
I na koniec informacja dlaczego właściwie pisze Wam o tych wszystkich papierach otóż prace te przygotowałam dla Firmy Argo do nowego katalogu firmowego, to już będzie kolejna edycja z moimi projektami.

2 komentarze: