Obserwatorzy

wtorek, 23 maja 2017

Wasztaty z okazji Dnia Mamy

odbędą się wyjątkowo jutro czyli 24 maja o godzinie 17:00, dzieci przygotują dla swoich mam słodki bukiet, będzie się on składał po części z cukierków konkretnie Raffaello ( ale można wykorzystać każde inne) a po części z różyczek, które dzieci wykonają samodzielnie. Poniżej instrukcja jak zrobić taką różyczkę.









Nasza różyczka składać się z 4 płatków, wyciętych dziurkaczem w tym przypadku DP Craft wielkość 3,7 cm

Z płatkami postępujemy jak na zdjęciu, pierwszego przecinamy do środka, drugiemu odcinamy ja to nazwę łezkę, trzeciemu odcinamy serduszko, czwarty zostaje cały

W miejscach przecięcia sklejamy ze sobą płatki aby powstały zamknięte kwiaty, łezka i serduszko pozostają do wykorzystania.

Następnie odcinamy końcówki naszych kwiatków ponieważ będziemy je nakładać jedne na drugie i gdy tego nie zrobimy to róża wyjdzie wysoka i nie będzie to ładnie wyglądać.

Delikatnie wywijamy płatki naszych kwiatków i sklejamy zaczynając od tego całego płatka, nakładając na niego kolejne.

Tak wygląda gotowa róża.

Ja na koniec delikatnie tuszuję brzegi czarnym tuszem, nadaje jej to fajnego wyglądu.

 
Mam nadzieję że całość czytelna, oczywiście różyczki można zrobić z innej wielkości dziurkacza ja mam jeszcze taki 2,5cm i 7 cm, ale najczęściej robię właśnie 3,7.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz