Obserwatorzy

czwartek, 29 września 2016

Wyzwanie

takie zamówienia lubię najbardziej, kiedy stanowią dla mnie wyzwanie, praca ekspresowa bo dzisiaj zamówiona i dzisiaj ma być odebrana koło 16.
Kartka gratulacyjna dla firmy, która otwiera nowy magazyn w Polsce, GEZE tak się nazywa owa firma produkuje elementy do systemów drzwiowych automatycznych, drzwi przesuwnych,drzwi obrotowych, okien itp. Zanim zajęłam się wykonaniem kartki poszperałam trochę w historii firmy i co się okazało ,że firma kiedyś produkowała zapięcia do nart, a było to bardzo dawno temu.
To, że na kartce będą drzwi wiedziałam od razu, ale co za drzwiami, no właśnie kawałek historii firmy, na zdjęciach są- pierwszy właściciel firmy i obecna właścicielka, narciarka, zdjęcie zapięcia narciarskiego, zdjęcia obecnych produktów, które są w ofercie firmy. Niestety nie wszystko można zmieścić na takiej małej powierzchni. Poza tym gdybym miała więcej czasu to zrobiłabym coś innego, pewnie jakiegoś boxa z np. obrotowymi drzwiami.
To miała być kartka biznesowa więc wszystkie elementy typu kwiaty ,listki w ogóle nie wchodziły w grę.
Popatrzcie jak mi wyszła karteczka.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz