Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lipca 2016

Projekty

dzisiaj pokażę Wam nad czym pracowałam przez ostatnie kilka dni, są to projekty dla firmy Argo-Galeria Papieru, wszystkie wykonane na bazie papierów wizytówkowych produkowanych przez właśnie firmę Argo. Większość moich prac wykonuję z papierów wizytówkowych tej firmy, ponieważ ich szeroka gama pozwala dopasować je do najbardziej wymagających projektów.
Zaletą papierów jest to że się nie łamią, ładnie się bigują, można je wycinać wykrojnikami, oczywiście nadają się do zadruku i co najważniejsze niektóre z nich występują w formacie A3.

Komplet wykonany z papieru wizytówkowego Liana Kremowy, papier ma delikatne listki, wyglądają jak muśnięte delikatnym brokatem, wykonałam bardzo skromny zestaw tak aby nie przytłoczyć samego papieru, który jest naprawdę wyjątkowy.







Tutaj wersja Lina Biały





 
Tutaj mój faworyt Liana Szary, na początku nie bardzo mi się podobał, ale jak zrobiłam ten zestaw to zmieniłam zdanie, w połączeniu z papierem Millenium Biały i oliwkową wstążką zestaw wygląda naprawdę elegancko.







Ślubna Karuzela- wykonana z papieru formatu A3 o fakturze płótna, dodatkowo ozdobiona papierem Liana Kremowy.




3 komentarze:

  1. Papiery śliczne, oryginalne ! Twoja karuzela sprawia że mój uśmiech krąży dookoła głowy :) Czemu mieszkasz tak daleko!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko niesamowicie wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna karuzela ,nieźle się musiałaś napracować ,ale efekt zaczwycający

    OdpowiedzUsuń