Obserwatorzy

poniedziałek, 23 maja 2016

Filcowe broszki

Podczas sobotnich warsztatów powstały piękne filcowe broszki dla mam, ktoś mi zadał pytanie, po co Ty to robisz, przecież mamy i tak nie założą takich broszek, może i nie ale za to na pewno będą dumne ze swoich dzieci, że same własnymi rękoma takie broszki wykonały. Podczas każdych warsztatów dzieci uczą się nowych rzeczy, utrwalają te, które już wcześniej poznały, wiem od dzieci, że te rzeczy, które wykonują podczas warsztatów dumie stoją u nich na półkach. Dla mnie najważniejsze w tym co robię jest to że uczę dzieci takich rzeczy, których nie nauczą się w szkole czy przedszkolu, jest garstka Pań nauczycielek, którym się chce prowadzić ciekawe lekcje techniki czy plastyki ale to jest naprawdę garstka. Ja osobiście mam satysfakcję z tego, że dzieci zamiast spędzić te 1,5 godziny przed komputerem wolą przyjść do mnie  i nauczyć się czegoś nowego.
 















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz