Obserwatorzy

wtorek, 12 kwietnia 2016

Zaproszenia Wojtka

to kolejne zaproszenia komunijne biało -niebieskie, format 14x14 z imitacją przeszyć, elementem ozdobnym jest tutaj mały kielich, listki, perełki.
Ostatnio jedna z klientek, która w rezultacie nie zamówiła zaproszeń zarzuciła mi że jak używam gotowych elementów to zaproszenie nie powinno kosztować tyle ile kosztuje tylko mniej, spytałam dlaczego tak uważa więc powiedziała że wtedy nie jest to rękodzieło bo używam gotowców. A te gotowe elementy to niby mam za darmo? Przecież one też kosztują więc muszę je wliczyć w koszt projektu. Stwierdziłam że nie warto podejmować dyskusji i poleciłam Pani pobliską księgarnię w której może sobie kupić zaproszenia za 1,50. Szkoda mojego zdrowia.

Poniższe zaproszenia zamówione prze Panią, która docenia rękodzieło i nie ważne czy użyłabym gotowych elementów czy robionych od podstaw ręcznie.




2 komentarze:

  1. Śliczny ten błękit, co to za papier ?
    Tamtą babeczką się nie przejmuj. Na pewno już kupiła zaproszenia po 35 gr na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten papier to karton wizytówkowy Millenium błękitny od Galerii Papieru-Argo

    OdpowiedzUsuń