Obserwatorzy

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Księga Gości

Od jakiegoś czasu modne stało się wykonywanie Księgi Gości Komunijnych, będzie to na pewno miła pamiątka dla dziecka, do księgi tak naprawdę można również wkleić kilka zdjęć z uroczystości i wtedy nie ma potrzeby robić dodatkowo albumu. Ale to już oczywiście indywidualna sprawa.
Dzisiejsza Księga powstała na miejsce, tej którą już Wam pokazywałam, niestety przy zaciskaniu narożników uszkodziłam ją na tyle, że nie można już było tego naprawić.
Z tym egzemplarzem obchodziłam się bardzo delikatnie i zastosowałam inne narożniki, które łatwiej się zacisnęły. Księga umieszczona w specjalnie dla niej przygotowanym pudełku. Niektórzy klienci są zaskoczeni faktem, że mają zapakowane czy zaproszenia, czy inne zamawiane produkty, zupełnie nie rozumiem dlaczego, przecież nie dam komuś zaproszeń włożonych do reklamówki, bardzo to nie eleganckie i sama nie chciałabym tak dostać czegoś zamawianego specjalnie dla mnie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz